Završio je prvi ovoljetni šibenski glazbeni festival – organizatori se nisu obogatili, no stvorili su jedinstven koncept na kojemu bi trebalo ustrajati.
Nije neka utjeha, ali u subotu navečer, kada se na tvrđavi sv. Mihovila, na drugom danu Deboto festivala, opet okupilo samo dvjestotinjak ljudi, Gibonni je na besplatnom koncertu u Veneciji imao manje od stotinu posjetitelja. Uvijek je nekom lošije…
Program Deboto festivala obećavao je još jednu plesnu večer, sa zagrebačkim Mangrooveom i britanskim Omarom kao zvijezdama dana.
Mangroove je jedan od niza bendova koji se izravno naslonio na zagrebačku školu melankoličnog, mekanog popa, koja se u devedesetima počela formirati oko kluba, a potom i izdavačke kuće Aquarius. Tamo gdje su svoje vrelo inspiracije pronašli Mayales, Yammat, Nipplepeople, Detour, pa i Jinxi, našao je i Mangroove, koji je od svih pobrojanih, najviše uronio u jazz.
Zagrebački autorski kvartet, lišen gitare, za kojega će poznavatelji reći da se radi o našim ponajboljim predstavnicima neo-soula, sinoć je na drugom danu Deboto festivala probio led pred jednakim brojem ljudi kao i prvoga dana. Dakle, nedovoljnim. Mangroove je ponudio plesni ritam, hladni retro groove i vruće vokalne dionice Željke Veverec.
Mangroove je, iako to nije bilo planirano, u glazbenoj smislu bio vrhunac drugog dana Debota. Doduše britanska soul zvjezdica iz devedesetih, Omar, privukao je puno više ljudi (nakon ponoć se ipak skupilo stotinjak ljudi više nego jučer) i masovno ih natjerao na ples, no na kraju je ispalo da se radi o estradiziranoj varijanti space-funka. Izuzetno plesno i zavodljivo, no pretenciozno i pomalo pozerski.
Atmosfera „Soul Train“ studija sedamdesetih i dobro raspoložena publika, natuknuli su da ovaj jedinstveni festival, koji spaja elektroniku, soul i funk s hranom i vinima, ima veliki potencijal. Deboto nipošto nije podbacio, no ima isti problem kao i prošlogodišnje SuperUho – Šibenčani ga, za razliku od publike iz susjednih gradova, nisu doživjeli. Tvrđava sv. Mihovila pokazala se dobrom lokacijom za nastupe koji se, na ovaj ili onaj način, baziraju isključivo na ritmu. Jedino što je, zasad, malo prevelika za Deboto.