Članovi grupe Alice In Chains osobno su odabrali litografiju hrvatskog grafičkog dizajnera Dinka Medveda za ekskluzivni limitirani koncertni plakat za nastupe koje će grupa održati 7. i 8. kolovoza u legendarnom Ryman Auditoriumu u Nashvilleu.
Dinko Medved, inače i gitarist sisačkog sastava Hari & Fat Sons, kaže za sebe kako se od malih nogu bavi grafičkim dizajnom. „Uvijek sam nešto švrljao po papiru. Ozbiljno sam se uhvatio grafičkog dizajna tek kad sam krenuo na studij. Uvijek me nekako više zanimala ilustracija tako da sam većinu vremena do studija provodio crtajući”, izjavio je za Ravno do dna.
Do sada je radio puno, kako sam kaže, sve i svašta, dd grafičkih rješenja za Hrvatsko knjižničarsko društvo, Institut plavi svijet, karikatura za web kampanju Posao.hr-a, ilustriranja slikovnice do izrade vizualnog identita, vizitki, letaka za mnoge lokalne klijente, ali nikad za ovako velikog klijenta.
Na natječaj za osmišljavanje plakata javio se na stranici Talenthouse.com koja redovito priređuje natječaje na kojima može sudjelovati tko god to hoće.
“Uglavnom se radi o svjetski poznatim i priznatim klijentima do kojih bi netko jako teško došao regularnim putem. Stranica ima jako puno korisnika koji se onda javljaju na natječaje za koje su zainteresirani. Ja sam se do sada javio na dva natječaja, plakat za Stephena Frya i sada za ovu limitiranu litografiju Alice In Chains. Obično se na svaki natječaj prijavi nekoliko stotina radova od kojih onda žiri ili u ovom slučaju band odabire ono što im je najbolje”, tvrdi Dinko, čiji rad je odabran i koji će se otisnut i prodavati na dva uzastopna koncerta Alice In Chains u Ryman Auditoriumu u Nashvilleu. Inače on ne prati previše natječaje za izradu koncertnih plakata, već “tu i tamo kad naleti na nešto što mu se čini zanimljivim”, a također zna da je tvrtka DKNG-a koja je radila za The Black Keys postala poznata upravo zbog njihovog rada na plakatima.
Alice In Chains za njega su ipak posebna priča: “Veliki sam fan Alice In Chains i kada sam vidio ovaj natječaj jednostavno sam se morao prijaviti. Mislim da sam prve tri njihove kazete izlizao slušajući ih na walkmanu. U opisu se tražilo da se prikaže njihov jedinstven glazbeni stil zajedno sa povijesno znamenitom Ryman auditorijem. Budući da je njihova muzika uvijek bila teška, što u melodijama što s rifovima, odlučio sam se za tmurnu i limitiranu paletu boja. Nacrtao sam auditorium kao da se odvojio i lebdi iznad zemlje, te ispod i na njega stavio dosta detalja vezanih uz njihove pjesme, albume i instrumente. Na kraju sam sve to još dodatno zaprljao teksturama. Interesantno je što se taj prljavi stil u dizajnerskim krugovima zove ‘grunge’ i do prije nekoliko godina je bio izuzetno popularan.”
Iako su sami članovi benda odabrali Dinkovu litografiju, kako službeno tvrde na Talenthouse.com-u, dizajner je oprezan kada je riječ o eventualnim budućim suradnjama s jednim od bendova velike grunge četvorke iz Seattlea: “Definitivno je prerano govoriti o bilo čemu što bi se moglo iz ovoga izroditi, tako da za sad gledam na to samo kao jednu zgodnu crticu u svom CV-u.”
Mi mu svakako želimo uspjeha i daljnjih suradnji, jer može se reći da je izvrsno ‘probio led’, kao što su i rijetki domaći umjetnici koji u svoj CV mogu upisati ‘crticu’ da su dizajnirali ekskluzivni koncertni plakat za Alice In Chains.