Ajs Nigrutin i Grše u Vintage Industrial Baru – tvrdi kao led

Početak jeseni u Zagrebu dočekan je vruće na Ajsovom i Gršinom nastupu u petak 20. rujna, svega par dana prije njenog kalendarskog početka.

Ajs Nigrutin u Vintage Industrialu (Foto: Kruno Galjar /Terapija.net)

Inače mi nije drago kad bendovi sviraju dva puta istu pjesmu na jednoj svirci, ali u petak mi nije posebno smetalo što je Grše ponovio “Badr Hari” jer sam, pogađate, zakasnila na početak i propustila još i “Znaš ko je” i moguće jednu-dvije stvari. Vintage je već bio ugodno popunjen, koncertni prostor zagrijan a, ako se ne varam, otvorena je i garderoba tako da je jesen neslužbeno došla u Savsku.

DJ Klassan je u crnoj majici, kad bi svjetla bila slabija, izgledao kao da mu postoje samo ruke i glava, ali ostatak tijela mu ni ne treba da bi razgibao i one koji su, khm, tek stizali i možda i prvi put čuli “Beng Beng”, “Non Stop” ili “Fratella”. Mingo Hermano, koji je usput najavio i svoj ubrzo nadolazeći album, spremno je Grši držao bekove, a taman kad se učinilo iznenađujuće što je zapamtio sve tekstove, skužila sam da je u prvim redovima bilo ekipe koja ih je isto znala, dok je Klassan ustvari dirigirao tim neregistriranim zborom. Na prve tonove “Glasa ulice” čulo se par spontanih urlika oduševljenja. Zagreb je Gršu dočekao kao da ga godinama zna, a on je zahvalio svojoj novoj braći i najavio da se vidimo drugom prilikom. U publici je bilo ljudi koji su samo zbog ovog koncerta potegli iz Novske, a moguće da će svog Klassana pratiti i kad opet dođe u Zagreb.

Grše u Vintage Industrialu (Foto: Kruno Galjar /Terapija.net)

Iako je kad Dostava zvuka organizira svirke i obično pauza između nastupa kratka, odnosno taman dovoljno duga da ne dosadi čekanje, u petak u VIB-u već su nakon nekih 5 minuta skandirali Ajzače. Oko 11 Ajs Nigrutin i Timbe ukazuju se s “Izlazim kod mosta” i u sljedećih skoro sat i pol donijeli su malo masnog hip-hopa, koji je obilježen klasikom iz 2005. “Masno sve”. Par godina noviji “Letnji žur” publika je znala bolje od Ajsa, a s albuma Kajmak i katran nastavio je i s pjesmom “Puftam iz pištolja”.

Uz “Papučara” se napokon skroz opustio i nastavio dizati temperaturu sa “Skit Asherom” i nešto novijom “Jebeš hip-hop i bitove sinovac” (na koju se logički nadovezuje ovoljetni hit “Abu Dhabi” koji je izbacio pod pseudonimom Ajs Nigucci, kao satirički odgovor na pretjerano autotjunanje). Predstavio se i kao putnik iz Ljubljane, a onda je krenula “Oklagija”, iz njegovog opusa tematikom vezanog za svetu biljku. Ajs se ne libi govoriti o legalizaciji i ne krije da želi širiti svijest o ljekovitosti, a osim toga od 2016. srpski predstavnik slovenske firme “Planta” za unutarnji i vanjski uzgoj, štono bi se reklo growth shopa.

Ajs Nigrutin u Vintage Industrialu (Foto: Kruno Galjar /Terapija.net)

Uz “E đe si” je publika Ajsa pitala đe je, ruke su bile gore uz “Jagodice sondice” i hip hop hurej, a kasnije, uz “Kilo granja lešim” toliko je sudjelovala da je bez beata morao još jednom ponoviti refren i dati da mu Zagreb pokaže koliko je ovdje dobrodošao prije nego se kao pravi “Spejs Nigrutin” odmetne po Svemiru, ili bar do Ljubljane, otkud je, njegovim riječima, došao. Prije “Spejsa” smo čuli još i rječitu “Bekam”, a malo je reći da je dobro primljen i “Ljuti Nachos”. Apsolutno ludilo je, očekivano, nastupilo uz megahit “Esi mi dobar” koji originalno izvodi Bad Copy, kao i “Džastin Bibere”, kojoj su ljudi znalački sudjelovali u repanju.

Nakon “Spejsa” publika mu je preotela mikrofon i na “Indo Grasu”, a VIB-om se proširila još “Magla”. Prije nego je uopće sišao sa stejdža, publika je tražila još i odsvirao je dvije stvari umjesto bisa, ako se ne varam, bile su to “Evo mene opet” i “Prestajem da pijem”. Na koncert se prirodno nastavio tulum koji je Timbe, ovaj put kao DJ, počeo remiksom “Esi mi dobar” i koji je trajao do dugo u noć, u ledenu jesenju noć.

Zadnje od Izvješće

Idi na Vrh
X