‘Aleksi’ – prvi hrvatski film za ‘milenijalce’

Ovogodišnji Pula Film Festival svečano će otvoriti premijera filma ‘Aleksi’ debitantice Barbare Vekarić s Tihanom Lazović u naslovnoj ulozi.

‘Aleksi’

“Aleksi nije karakter kakav često viđamo u filmovima – ona je kreativna, buntovna, bistra i senzibilna mlada žena koja iskazuje svoju seksualnost bez pardona. Ona je antijunakinja”- stoji u najavi filma koji u hrvatske kino dvorane stiže polovicom listopada, no premijerno će ga već 14. srpnja vidjeti publika u pulskoj Areni, a potom i ona na Motovun Film Festivalu.

Naslovna junakinja, Aleksi, vraća se kući sa studija i budući ne uspjeva pronaći posao, tijekom ljeta na Pelješcu pokušava pronaći samu sebe. Njezini roditelji (tumače ih Neda Arnerić i Aljoša Vučković) nisu oduševljeni tim razvojem događaja i priželjkuju da od Leona Lučeva preuzme vođenje obiteljskog vinskog podruma. No, Aleksi poučena primjerom prijateljice koju tumači Nataša Janjić, ima druge planove koji uključuju i tri posve različita muškarca, a igraju ih Jason Mann, Goran Marković i Sebastijan Cavazza.

”Film progovara iz perspektive djevojke koja ima sve – veliku kuću, bogate roditelje, vinariju, novca… a svejedno ne zna tko je i što hoće. Jako mi je drago što je hrvatska kinematografija dobila film koji nije teška socijalna drama. Vjerujem da će se mnogo mladih koji se bliže tridesetoj poistovjetiti s Aleksi.”, kaže o svom liku Tihana Lazović (Šuti, Zvizdan, Novine).

Aleksi kao generacijski film opisuje i Barbara Vekarić, redateljica i scenaristica filma, koja i sama pripada milennialsima.

„Period nakon fakulteta je turbulentno razdoblje u životu mlade osobe.”, kaže Vekarić. “Iluzija o meritokratskom sistemu društva se raspršava, mlado biće počinje uviđati da je za uspjeh i “ostvarivanje” rijetko dovoljan samo veliki trud. Tijekom nekoliko prethodnih godina, bila sam izložena generaciji koja je taj period svog života još teže podnosila zbog posljedica ekonomske krize.”

Za gotovo ‘instagramsku’ estetiku filma zaslužni su direktor fotografije Filip Tot, scenografkinja Ines Atman i kostimografkinja Suzana Tkalčec, pa nije slučajno što je upravo Instagram odabran i kao glavni kanal promocije filma.

Aleksi na toj društvenoj mreži ima vlastiti i to iznimno popularan profil @aleksi_bergando koji svakodnevno otkriva detalje i situacije iz samog filma, ali i crtice iz života glumačke ekipe i lokacija na kojima je sniman, šarmantno miješajući fikciju i stvarnost.

Hoće li sve ovo, uz glazbu Jure Ferine i Pavla Miholjevića, te nekolicinu songova Tvrtka Hopeka Lesa biti dovoljno da milennialse privuče u domaća kina saznat ćemo polovicom listopada. Do tad, pratite Aleksi na Instagramu.

Želimo da naš sadržaj bude otvoren za sve čitatelje.
Iza našeg rada ne stoje dioničari ili vlasnici milijarderi.
Vjerujemo u kvalitetno novinarstvo.
Vjerujemo u povjerenje čitatelja koje ne želimo nikad iznevjeriti.
Cijena naše neovisnosti uvijek je bila visoka, ali vjerujemo da je vrijedno truda izgraditi integritet kvalitetnog specijaliziranog medija za kulturu na ovim prostorima.
Stoga, svaki doprinos, bez obzira bio velik ili mali, čini razliku.
Podržite Ravno Do Dna donacijom već od 1 kune.

Hvala vam.

1.00 HRK 5.00 HRK 10.00 HRK 20.00 HRK 50.00 HRK 100.00 HRK 200.00 HRK


Donacije su omogućene putem sustava mobilepaymentsgateway.com.
Podržane sheme mobilnih plaćanja: KEKS Pay, Aircash, Settle, kriptovalute

Zadnje od Vijesti

Idi na Vrh
X