Chris Elliott, kojeg je diskograf angažirao za raspisivanje aranžmana za gudače na albumu kojim se Amy Winehouse vinula u zvjezdane visine, progovorio je za Uncut što se događalo u pozadini te odluke.
Govoreći u novom intervjuu, Chris Elliott, koji je bio zadužen za orkestralni aranžman na drugom i posljednjem albumu pjevačice, razgovarao je o izazovima s kojima se suočio prilikom sastavljanja pratećih aranžmana.
“Mark Ronson , Darcus (Beese, iz Island Recordsa) i Tom (Elmhirst) čuli su mikseve i osjetili da bi u pjesmama moglo biti i drugih nijansi”, ispričao je Elliott za Uncut i nastavio: “Tom je spomenuo gudače. Amy zapravo nije bila ljubiteljica ideje o gudačima. Zapravo je rekla vrlo, vrlo otvoreno (izvršnom producentu) Marku; “Ne želim nikakve jebene gudače na ploči.”
Elliott je nastavio: “Nisam imao nikakvih ideja ili očekivanja što bi Mark želio, pa sam rekao bar brzih ideja, a to je bilo da se provuče svega nekoliko neprimjetnih nota i također mi je prenio da Amy mrzi gudače. Rekao sam mu da da ću držati donje lage. Taj gudački tremolando je obično sablasna vrsta muzike, ali ja sam kompozitor filmske glazbe i želim postići što bolju atmosferu, često i na način da se glazba ne primjećuje.”
U listopadu ove godine navršit će se 15 godina od objave albuma “Back To Black”.