Body Count u Boćarskom domu – u vražjim crijevima

Ice T i njegov crossover sastav uhvatili su zeitgeist za muda novim albumom “Bloodlust” koji su predstavili na prvom koncertu u Zagrebu nakon više od dva desetljeća, na kojem su u uzavrelom Boćarskom domu podsjetili i na velik broj nezaboravnih hitova iz devedesetih.

  • 40
    Shares
Body Count u Boćarskom domu (Foto: Roberto Pavić)

Da ste kojim nevjerojatnim spletom okolnosti rodili dijete na prethodnom zagrebačkom koncertu Body Counta, to bi čeljade do njihovog sinoćnjeg nastupa postalo punoljetno i u South Central Los Angelesu. O tome koliko je vremena prošlo i koliko se stvari izmijenilo govorio je i legendarni frontmen benda Ice (Motherfucking) T (Bitch!), predstavljajući svog već odraslog sina Little Icea koji je postao članom tatinog benda. Nemoguće je zanemariti i činjenicu da osim Icea i gitarista Earnieja C-ja u postavi više nema ni jednog od izvornih članova čija je imena Ice uzvikivao u uvodnoj pjesmi “Body Count’s In The House”; bubnjar Beatmaster V i gitarist D-Roc podlegli su bolestima, a basist Mooseman je ubijen.

I sama su se vremena promijenila. Body Count je sredinom prošlog desetljeća dosegao kreativno dno albumom “Murder 4 Hire”, da bi se stvari popravile s “Manslaughter”, ali bend je zeitgest uhvatio za muda upravo zadnjom pločom “Bloodlust” objavljenom prošle godine u jeku pulsirajuće prisutnosti pokreta Black Lives Matter i šokantnog izbora Donalda Trumpa za predsjednika.  Naravno da se i na sinoćnjem nastupu Ice T žestoko obrušio na Trumpa, izmijenivši tekst uvoda u naslovnu himnu “Body Count”, jedan od najenergičnijih trenutaka koncerta. Jedan od najdebilnijih ljudi na svijetu kupa se u bogatsvu i moći, ali nama iz South Centrala i Hrvatske – shit ain’t like that!

Body Count u Boćarskom domu (Foto: Roberto Pavić)

Nastup je započet žestokim medleyjem obrada Slayerovih “Raining Blood” i “Postmortem” s njihova thrash klasika iz 1986 “Reign In Blood”, da bi nas s “Bowels of the Devil” natjerali da se osjećamo upravo kao u crijevima vraga. U Boćarskome je domu bilo pakleno vruće, gužva je bila velika, a zvučna slika u tim trenucima još uvijek prilično zamuljana, što će tijekom koncerta stalno varirati. Naravno, publika je najbolje prihvaćala hitove s više od četvrt stoljeća starog istoimenog prvijenca poput “There Goes The Neighborhood” i “Voodoo”, koja je značajno popravila stanje u vrednovanju kvalitete hrvatskog mosh pita prema nalazu izvješća iskusnog prosuditelja Icea. No i nove stvari su polučile solidno odobravanje okupljenih, pogotovo politički nabijeni singlovi “No Lives Matter” i “Black Hoodie”.

Vezano za nastupe predgrupa, svirali su belgijski groove metalci Powerstroke i velšani Astroid Boys. Nažalost, uhvatio sam tek nastup potonjih i moram priznati da su me se više dojmili uživo gdje su bolje do izražaja došli metal elementi njihovog inače pretežno grime izričaja nego na studijskim snimkama.

Body Count u Boćarskom domu (Foto: Roberto Pavić)

Iako smo svjesni činjenice neizvedivosti organizacijskog aspekta, budući da bi svaki izlazak iz grotla Boćarskog doma na jedan od zahoda postavljenih izvan prostora značio vrlo otežan i gotovo neizvediv povratak na koncert, pa se ispred ulaza na koncu nastupa onkraj vrata našlo cijelo more ljudi, ostaje nam neprežaljena želja što Body Count nije nastupio na otvorenom prostoru Šalate gdje bi ugodniji ambijent i vrlo vjerojatno kvalitetniji zvuk od sinoćnjeg nastupa stvorili još bolje iskustvo. Ali u svakom slučaju smo zahvalni na moćnoj energiji koju nam je prenio crossover bend koji je nakon više od dva desetljeća ponudio više od nostalgičnog pogleda na glazbu na kojoj su mnogi od posjetitelja odrasli.

  • 40
    Shares

Zadnje od Izvješće

Idi na Vrh