O selektivnoj primjeni covid pravila u koncertnom poslu u Hrvatskoj oglasio se nedavno na svom Facebook postu Dražen Kokanović.
“Dakle, sinoć je u Sinju bio “kulturno umjetnički program”. Tako je taj “kulturni umjetnički program” prijavljen sinjskom stožeru. Thompson je arlaukao. Taj kulturno umjetnički program prinjelo je svojoj pažnji oko 3.000 posjetitelja. Publika je bila zbijena, bilo je i zastava kako i prilici u tom svečanom kulturno umjetničkom programu.”, napisao je prije dva dana na svom Facebook postu Dražen Kokanović, koncertni promotor koji već desetljećima dovodi najveća jazz imena u Hrvatsku kroz niz festivala u Zagrebu i u Istri, a ovog ljeta je uspio u Puli organizirati koncerte američkog sastava Forq i nedavno Antonio Sanchez Special Quartet u kojem pored bubnjarske legende Antonia Sancheza još sviraju izvrsni Miguel Zenon, Scott Colley, Donny McCaslin. Konkretno kazano, veće inozemne zvijezde od spomenutih Hrvatska teško da će ugostiti do kraja i ove pandemijske godine.
U nastavku svog posta Kokanović se kontrastno osvrnuo i na prošlotjedni koncert Antonio Sanchez Special Quarteta: “U četvrtak sam u Puli organizirao koncert. Istarsko narodno kazalište, četiri istinska jazz velikana, dozvolili su nam samo 220 mjesta od 600. Puno svijeta nije moglo ući na koncert a htjelo je.” Kokanović je potom s razlogom opsovao selektivnu primjenu prava u državi i dodao: “Čist pride slučaj, Zadar. Dakle, nekoliko tisuća navijača provali u dvoranu i nikom ništa. Je li netko odgovarao? A ja ne mogu pustiti finu stariju gospodu na koncert. Pa bog te jebo di to ima? Nego, da slijedeći jazz festival organiziram u tom Sinju? Pod visokim pokroviteljstvom mog druga Siniše Labrovića.”