Edo Maajka u Aquariusu – rime koje ne znaju za štrajk

Aquarius nije bio pun na koncertnoj promociji ‘Štrajka mozga’, ali oni prisutni nisu nimalo bili raspoloženi za štrajk bilo koje vrste. Edo Maajka je još jednom dokazao da je majka svih hrvatskih repera, koliko god taj zaključaj otrcano zvučao.

Edo Maajka u Aquariusu (Foto: Nino Šolić)

Prilikom odlaska i dolaska na koncert Ede Maajke u Aquariusu u petak navečer najveća gužva i prometni čep stvorio se na ulasku u SRC Jarun kod klubova na čijim zidovima su bili istaknuti plakati Mileta Kitića i još nekih proslavljenih folk grla. „Bijesni“ auti, taksisti, cure u minicama i nervozni frajeri… Štrajk mozga ili već uobičajeni zagrebački noćni kulturni đir? Ustvari i jedno i drugo već duže vrijeme ide ruku pod ruku, a krajnji rezultat je ta verzija balkanskog oponašanja Hollywooda – vjerojatno uspješni kratkotrajni bijeg od stezanja svih vrsta remenja na luđačkoj košulji znanoj pod imenom hrvatska realnost.

Između „Jarunskog Hollywooda“ i Aquariusa je pak bila mračna „tampon zona“ parka za roštiljanje u koju je kročila grupa policajaca i redara kako bi označila fajrunt brojne ekipe koja je u šumi tulumarila na otvorenom, a ispred Aquariusa pak nikakva gužva. Oni zainteresirani za Edinu promociju novog albuma „Štrajk mozga“ „kapali su“ tijekom večeri i na kraju uspjeli solidno popuniti pola kapaciteta kluba. Daleko od toga da je Maajka snimio loš album, već jednostavno štrajkanje sivih stanica ovih prostora traje predugo. On žestoko precizno pjesmama upire u nagomilane društvene probleme i ta istina je nešto što je malo po malo postalo odbojno onom krugu pomodnih koncertnih „padobranaca“ koji su se svojevremeno kao na nastupu stand up komičara smiješili na stihove „Prikaza“ ili tražili recept za labavljenje životnog bremena kroz „No sikiriki“.

Isti taj Edo je se još s „Ćumurom“ odlučio vratiti u underground i skrenuti s „autoceste“ kojom je ekspresno doputovao do estradne prepoznatljivosti. Naravno time je sačuvao zdravu pamet i prolongirao uspješni kreativni niz svoje diskografske karijere bez znatnih padova. Pročistio je time i svoju publiku koja nije brojna, kao što je svjedočio i zagrebački koncert, ali je njegova – vjerna i željna kvalitetnog i iskrenog hip hop tuluma jednog od najboljih.

A nastup je i bio takav – DJ set, Edo i njegov sidekick Frenkie, te gosti od kojih se po uhu gore potpisanog najviše iskazao Kandžija. Maajka je derao strofe nemilice, presvlačio majice kad bi se potpuno natopile znojem i nastavljao dalje. Koncert naravno nije bio gotov nakon uobičajene posljednje „No sikiriki“, jer Edina publika kad je njegova glazba u pitanju nije raspoložena za štrajk. Bar ona zna da se s njegovih koncerata nikad ne odlazi loše volje…

Zadnje od Izvješće

Idi na Vrh
X