‘Something old, something new, something borrowed, something… almost blue’ – oprema za pr(a)vu jazz noć.
Ime novog, drugog jazz albuma Jasne Bilušić i benda New Deal je “Something old, something new, something borrowed, something… almost blue”. Taj naziv duhovito ilustrira izbor pjesama na dvostrukom live albumu koji je kompilacija tri koncerta i 14 popularnih jazz brojeva. “Lover come back to me” Sigmunda Romberga objavljena je još 1928. godine, “People are Strange” The Doorsa, “My favourite things” posuđena iz vječnog ženskog mjuzikla “Moje pjesme, moji snovi” i “Almost blue”, super utjecajnog engleskog kantautora Elvisa Costella jedan je od mogućih izbora ilustriranja što se sve nalazi u izvedbenom opusu Jasne Bilušić i New Deal benda.
U novouređenom prostoru male dvorane odnosno Malog pogona Tvornice Kulture, 5. listopada održana je promocija albuma. Jasna Bilušić, bila je vidljivo sretna i zadovoljna dok je pred okupljenim novinarima zahvaljivala izdavaču, Croatia Recordsu, producentu Igoru Savinu, dizajneru Vinku Pašaliću i fotografu Oliveru Bešiću.
Nakon toga je uslijedio koncert na kojem su Jasna Bilušić i New Deal pred malobrojnim ali izvrsno zagrijanim slušateljima predstavili gotovo cjelokupni materijal. Veseli swing brojevi u manjini su pred melankoličnim romantičnim pjesmama uz koje se malo ljepše uživa u paru nego u velikom društvu. Akustika Pogona i prostrana pozornica na kojoj su se ugodno smjestili svi glazbenici ukazale je činjenicu kako taj prostor može uz još pokoji stolac više postati novi jazz klupski prostor u gradu. Sama Jasna Bilušić je to naglasila prisjećajući se nesretno ugašenog BP cluba te zadovoljno zaključila: “Ponosni smo što smo prvi ovaj prostor deflorirali s jazz programom”.
Izbor popularnih jazz standarda u odličnoj interpretaciji Jasne i New Deal benda kojeg sačinjavaju perkusionist Nino Mureškič, pijanist Hrvoje Galler, kontrabasist Saša Borovec i flautist Žarko Hajdarhodžić izvrstan je povod da se jazzy zaraza u svom izvornom, klupskom obliku još više proširi. Jasna Bilušić simbolično nazvavši album svoju je ruku (glas) i službeno dala jazz glazbi. Poučeni društvenom zbiljom, čini se da je to jedini brak koji je bezizlazan.