Ako je sinoćnja promocija išta dokazala, to je da Kandžiji na sceni ne treba nitko da odroka dvosatni koncert u kojem se hitovi neprestano pretapaju iz jednog u drugi, a publika mu sve redom jede iz ruke, bio to ‘Grah’ ili ‘Fiš’.
Sinoćnja kišna večer u kojoj je gitarist The Smithsa Johnny Marr napunio Yammatovo u Laubi, a američki rokeri Mudhoney promovirali svoj aktualni album “Digital Garbage” u Močvari, ostavila je i više nego dovoljno ljubitelja domaćeg hip hopa da dupkom napune zagrebački KSET na prvoj službenoj promociji solo albuma “Beton” osječkog repera Kandžije. Iako se za vrijeme zagrijavanja za koje je bio zadužen mladi Spinoza po pitanju posjećenosti i nije činilo previše obećavajuće, u vrijeme za koje je bio najavljen izlazak Kandžije klub je već bio pun.
Sam Spinoza na rođendan svog slavnog imenjaka, nizozemskog filozofa Barucha, održao je kratki polusatni set u kojem se prikazao kao vrijedan sljedbenik Kandžijinog stila i okupljene je dobro pripremio za ono što je imalo uslijediti. Koju minutu prije 22 sata, zvijezda večeri, popularni Stjepko (ili Hamdija, ako vam je draže) izašao je sakriven kapuljačom na mrak poozornice prekidan bljeskovima zasljepljujuće svjetlosti, što je u publici stvorilo atmosferu nalik uvodnoj sceni filma “8 Mile” Curtisa Hansona. Kandžija je odrokao uvodni broj s novog albuma, “Ko te šta pito” i, ako je bilo nedoumica oko toga što očekivati, sve su trenutno pale u vodu.
Kandžija je s prethodnim albumom “Nema labavo” i “Folder s Golim ženama” prije toga dočarao kako treba zvučati domaći hip hop kada talentiranog i karizmatičnog frontmena prati jedan od najboljih bendova uživo, ali s “Betonom” se vratio u solo vode da pokaže svoju vlastitu snagu u punom svjetlu. Ako je sinoćnja promocija išta dokazala, to je da Kandžiji na sceni ne treba nitko (osim naravno Toxare, ali od njega je Kandžija ionako već postao neodvojiv) da odroka dvosatni koncert u kojem se hitovi neprestano pretapaju iz jednog u drugi, a publika mu sve redom jede iz ruke, bio to “Grah” ili “Fiš”.
U ovom dijelu reporta trebalo bi izdvojiti neke od vrhunaca koncerta, ali to postaje nemogućom misijom kada je riječ o nastupu koji djeluje kao jedan konstantni vrhunac. “Beton” je izveden u svojoj cijelosti, a prošaran je brojnim starijim hitovima koje u kombinaciji s Golim ženama nismo imali prilike slušati, kao i onih koje jesmo, a ne zvuče ništa slabije u izočnosti pratećeg sastava. Osim Toxa, pozornicu je s Kandžom dijelio i srpski reper MC Bvana koji je u paru s Galovićem pod zajedničkim imenom Bvandžija objavio urnebesan EP “Dvojezična ploča”, a na bisu su osmijehe izmamili pjesmom “Univerzalno (s)laganje” s refrenom u kojem pjevaju kako se Srbi i Hrvati dobro slažu.
KSET se pokazao odličnim izborom za prvi Kandžijin solo nastup nakon bezbroj godina. Intimna klupska atmosfera odavala je dojam nekog opasnog tuluma iz američkih filmova, a Kandžija je bez problema još jednom podastrao dokaze da mu i bez Golih žena nema ravnog u žanru i da nema škole poput stare škole.