Upravo objavljena u hrvatskom prijevodu, knjiga ‘Godard, biografija’ Antoinea de Baecquea na 831 stranici ispisuje životopis jednog od najistaknutijih sineasta.
„Ova biografija je potraga za okusom Godardove kave“, piše autor u uvodu. Ta neobična opaska sažima teškoće s kojima se morao suočiti slažući „arhivski puzzle“ i pokušavajući uhvatiti „bez njega, uz pomoć drugih“ protejski lik živuće legende sedme umjetnosti. Nimalo olakotna nije bila ni činjenica da je riječ o prvoj biografiji Jean-Luca Godarda na francuskom jeziku, objavljenoj na sineastov osamdeseti rođendan. Kako bilo, konačni rezultat impresivan je: pred nama izranja portret deklasiranog mladića, buntovnog predvodnika novog vala, redatelja kultnih filmova, cinika zaljubljenog u paradokse, političkog agitatora, osporavanog samoreklamera, provokativnog mizantropa i pustinjaka iz Rollea, kontroverznog filmaša kojemu je pravilo bilo kršenje pravila, i nepredvidljivog, samosvjesnog — ili bezobraznog — umjetnika koji je na pitanje hoće li film umrijeti s njim odgovorio da mu je to jedina nada i životni cilj.
Godarda, kojega su filmofili i kritičari u pojedinim fazama njegove karijere proglašavali bogom, i koji danas ima mitski status, Antoine de Baecque osebujnim stilom predstavlja u svoj njegovoj kompleksnoj autentičnosti, usput panoramski oslikavajući kulturni krajolik Francuske i Europe dvadesetog stoljeća, krajolik kojega je Jean-Luc Godard neizostavnim dijelom. Knjigu „Godard, biografija“, u prijevodu Julijane Štrok, Srećka Ivaniševića i Marka Gregorića objavio je zagrebački nakladnik Sandorf, u ediciji Mizantrop.