Predzadnja večer Valama Jazz Festivala uspješno je pomirila razlike geografske širine i dužine i od porečkog otoka Sv. Nikola stvorila malu oazu brazilskog, afrokubanskog i portorikanskog zvuka.
Iako se činilo da je Miguel Zenon Quartet okupio sve zainteresirane za treću večer festivala, drugi val publike nahrupio je pred nastup Tanie Marie i njenog Viva Brazil Quarteta. Jedna od najglasovitijih predstavnice afrokubane i brazilskog jazza razgalila je publiku već na samom početku. Pored zaraznog ritma prva riječ koju je zapjevala bila je „Brazil“ čime je publika na prvu loptu dobilo ono po što je došla.
Jednako izražajna kao pjevačica, Tania Maria je i svakako jedna od najupečatljivijih ženskih pijanistica u ulozi vođe benda koji diše onako kako ona želi, iako se činilo do to i ne dolazi do izražaja uslijed njene mantričke opijenosti ritmom tijekom cijelog koncerta.
No kada je fokus prebacila na publiku vidjelo se da s Taniom Mariom nema šale. Pred kraj koncerta se pretvorila u strogu profesoricu koja je ustrajala na treningu svojih „učenika“ odnosno publike koju je trebalo uskladiti u unisonom pjevanju. Možda bi u Brazilu, zemlji u kojoj je glazba jedna od glavnih tradicija, cijela stvar trajala znatno kraće, ali hrvatskoj publici je poduke i ohrabrivanja (također tradicionalno u našim okvirima) trebalo. A najvažnije je da je na kraju bilo onako kako je Tania Maria htjela.
Unaprijed najavljivana vruća brazilska noć u Poreču se tako uistinu i dogodila.
Saznajte više:
Strasna večer tanga i Mediterana u crkvenim klupama
Massimo revijalno otvorio 2. Valamar Jazz Festival