Sa skepsom i podsmjehom već godinama pratim što se događa na hrvatskoj kantautorskoj sceni. Vjerojatno me muči taj naziv kantautorstva, indieja i sveopćeg oduševljenja s takvom vrstom glazbe. Srećom, predrasude i barijere su tu, da se ruše, a Sara i bend, u srijedu na krčkom Tramonto Sessionu, uspješno su srušili i taj zid u meni.
No da ne pišem o sebi i svojoj ograničenosti… Sara je nastup iznijela kao vrlo iskusna pjevačica, uvjerljiva, a krhka, s glasom spektra od Björk do Vesne Pisarović (u zdravom smislu, čvrstog i moćnog ženskog glasa). Koncert je počeo „U velikom stilu“ – meni najdražom njenom pjesmom. Iskrena i moćna izvedba odmah me oborila i pridobila s „izloopanim“ aranžmanom koji je definitivno Sarin trade-mark, pa neka tako i ostane.
Ono što mi je čudno kao slušatelju novih hrvatskih izvođača koji pjevaju na hrvatskom jeziku, što smatram dobrim, jer se konačno odmiču od ustajalih „pjesničkih izraza,“ te se pod utjecajem američke glazbe i tekstopisaca hvata suština misli, u jednostavnom, razgovornom stilu bez pretencioznosti. Uho se valjda treba priviknuti na to, pa je već drugo slušanje sasvim na mjestu.
Na drugoj, instrumentalnoj pjesmi „After,“ pridružio joj se bend, a onda je uslijedio njen zasad jedini hit „Jesen.“ Pjesma kojom je, usudio bih se reći potpuno oduševila, a ja sam se tada prvi put naježio tijekom koncerta.
Odsvirala je još devet numeri miješano sastavljenog repertoara s prvog albuma „Djeca,“ i novog „Jesen,“ nakon čega je zbog stiske s vremenom odmah prešla na bis. Iz krčkog Centra za kulturu požurivali su Sarin koncert, pod prijetnjom isključenja struje, zbog čega na koncu i nije odsvirala zadnju skladbu koju je naumila – „Mamurluk.“
Samo stotinjak metara od mjesta gdje je nastupala Sara s bendom, odvijao se koncert legende sevdah iznošenja, Amire Medunjanin. Mnogi su prije sevdaha usput svratili, zastali i na posljetku – ostali do kraja Sarina koncerta, jer je uistinu onako dobra kao što se o njoj i piše. No prije samog kraja koncerta, Sara je iznenadila sve okupljene interesantnom obradom legendarne pjesme Šarlo Akrobate „Ona se budi,“ na koju su mnogi pozitivno reagirali i zapjevali uz nju.
Koncert je započela – završila „U velikom stilu,“ doduše ovoga puta s cijelim bendom u originalnom aranžmanu. Bio je to najposjećeniji , treći u nizu Tramonto Session, a na opći dojam i najbolji do sada, nakon Bebe Na Volé i The Marshmellow Notebooks. Sljedeći „Zalazak Sunca seansa“ u nizu bit će izvrsni Rolling Humes, 19. kolovoza na istom mjestu.