Nakon što se trebao netom prije Valentinova dogoditi koncert Natali Dizdar u Tvornici kulture, odlučilo se da se svirka prebaci mjesec dana poslije radi bolje epidemijološke situacije. Srećom, to se pokazalo dobrom odlukom. Tvornica je bila puna.
Čak ni to što je ulaznica na dan koncerta koštala 120 kuna nije spriječila dolazak mnogih, barem sudeći po djelićima razgovora koje sam pohvatao na samom ulazu. Koncert je počeo s “Nećeš me zar ne”, a slijedeće “Ne reci zauvijek” i “Iluzionist” potvrdile su kako odlično zvuče uživo i kako se energija sa studijske verzije još više podebljana prebacila u live izvedbu.
Odsvirani su i svi objavljeni i sada već dobro poznati singlovi namijenjeni albumu projekta BETI, albumu koji nikako da ugleda svijetlo dana. Osobno mi je najbolje zazvučao recentni singl “Bez ljubavi” dok je hitoidna “Slobodna” ipak prošla najbolje. Pravi užitak bilo je poslušati odličnu “Krenimo nekamo”. Sjajna međuigra i gitarističko nadopunjavanje Vlade Mirčete i Luke Gečeka bilo je pojačano gostovanjem legendarnog Igora Pavlice na trubi. Bio je to najpamtljiviji moment ove večeri. Gledajući izvedbu, krajnje subjektivno apeliram na ekipu da “Krenimo nekamo” bude standardni dio setliste.
Opću gromoglasnu euforiju izazvalo je pojavljivanje Darka Rundeka na “Mjesecu je dosadno” izvedenoj u onoj prvotnoj albumskoj verziji, a ne u onoj malo poznatijoj sa live albuma snimljenog u ZKM-u. No, čini se kako se Rundek u ovoj verziji nije baš najbolje našao i snašao i da nije siguran treba li biti na stageu ili ne.
Bend je bio razigran i na živahnoj izvedbi “Gazio si me”, a plesalo se na disko medley “Svaki put” i “Što te ranilo”. Atmosfera u publici za vrijeme baš tih malo plesnijih pjesama, kao i na početku finalnog dijela koncerta sa “Stop”, “Mjesto za jedno” i “Grijeh” podsjećala je na ona dobra ne tako davna ne pandemijska vremena koja se ipak postepeno barem se toplo nadam vraćaju. Regularni dio završen je naravno s “Ne daj”.
“Ovaj ples dame biraju” otvorio je bis donoseći lijepu blues atmosferu opet podebljanu Pavličinom trubom, a za kraj još jednom je izvedena “Slobodna”.
Kao i uvijek Natali je vokalno sve izvela savršeno, a bend je bio odlično raspoložen s naglaskom na već spomenutog Vladu Mirečtu na gitari i Ivana Vodopijeca Johna za bubnjevima. No ipak, nakon svega odslušanog, mogu zaključiti kako mislim da je vrijeme za još novog materijala. Ili da se setlista još malo osvježi nekim rijetko izvođenim stvarima kao što je bio slučaj na koncertu u Vintageu u prosincu 2019. No, obzirom da je novi Natalin materijal najavljen i kad to u kombinaciji s albumom projekta BETI bude spremno i zaživi na studijskom i live segmentu, vjerujem da će sve skupa biti pun pogodak.