Seine je sinoć u Tvornici kulture uživo predstavio debitantski album ‘Sno sna’.

Da ne okolišam previše, Seine je nešto najbolje što vam se može dogoditi na koncertu. Toga je sinoć bila svjesna i publika u Malom pogonu Tvornice kulture okupljena na zagrebačkoj live promociji debitantskog albuma „Sno sna“.
Oduševljenje je spontano raslo sa svakom odsviranom pjesmom. A svaka koju je isporučio trio predvođen pjevačem i gitaristom Ivanom Ščapecom kao da se po emotivnosti izvedbe i adrenalinu natjecala s onom prethodno izvedenom. Dimitrij Mekotanović Petrović je svako malo morao privlačiti sebi bas bubanj koji mu je od siline izvedbe ‘bježao’ po pozornici, kao što je jednako tako bio uživljen i Ivan Grobenski na basu koji je uskočio na mjesto Boška Mijuškovića. Ubitačan trio koji se prije zagrebačkog koncerta u potpunosti prekalio i mojom prožeo na turneji po Francuskoj.

Za zagrebački koncert se samo može reći da je to bilo samo još jedno ‘zašivanje’ u nizu. Seine su jednostavno ‘zašili’ publiku za nastup, a što je najvažnije Ščapec nije podlegao oduševljenju na kraju i nije svirao duže od predviđenog i time je jedna fina jednosatna koncepcija ostala nenarušena nakon posljednje overdose poeme „Janko“ (na melodiju dječje pjesme „Kiša pada, trava raste“) koju je Seine a capella izveo pred oduševljenom publikom.
Gradacija nastupa također je bila izvrsna od samog početka. Ščapec je solo s akustičnom gitarom poetski otvorio nastup s „Ljubav“, a potom su mu se Petrović i Grobenski pridružili na „Svog“ koja je svojim mantričkim kotrljanjem sve više hipnotizirala okupljene. U središnjem dijelu gostovao je na klarinetu Branimir Norac kad se pokazalo da je komična minijatura „Bubamara“ pravi mali klupski hit, da bi potom „Ko“ bio pravi mali nuklearni udar s pozornice. I hardkoraši bi bili oduševljeni takvim naletom.

Antimilitantni karakter pjesme „Puška“ na pozornici Tvornice odjeknuo je jače nego na albumu zbog izvrsne Ščapecove izvedbe, dok su kao aduti za kraj bile ostavljene „Kritika čistog razuma“ i „Šilo“. Ščapec i društvo su nas tako propisno izbušili, sašili, uvezali i ostavili na iglama – do idućeg nastupa.
Nemojte reći da niste bili pravovremeno upozoreni.