Kako najslikovitije dočarati prošlotjedni Weekend Media Festival u Rovinju? ispalo je da je najlakše kao medijsku predstavu u tri čina.
III čin: Glazba
Obzirom da je trendove na konferenciji diktirala digitalna strana medija logičan izbor za party otvorenja bili su Bambi Molesters, surf band. O nastupu neprikosnovenih faca tog žanra ne mogu pisati jer je moj vikend počeo u petak s nastupom TBF-a. Mladen Badovinac priredio mi je hladan tuš s izjavom da ne vidi smisao davanja intervjua za ovaj portal. Nastup je bio dobar povod za zabavu kao i uvijek kada je na pozornici flota bitova. Kako su nastupili pred prilično malobrojnom rovinjskom publikom pomiješanom s ekipom uronjenom u poslovne susrete nije se dogodila ona dobra koncertna atmosfera kakva se inače događa na njihovim koncertima. Bend to nije nimalo omelo da odlično i profesionalno odradi svoj posao. Neprikosnoveni hit “Data” dobio je svog nasljednika u pjesmi “Veseljko” s najnovijeg albuma “Pistaccio Metallic”.
Koliko se TBF i svijet marketinga dobro prožimaju i nadopunjuju ne treba niti pisati jer bend ima opus za ilustriranje gotovo svake teme i stanja uma, a kada je u pitanju konzumerizam dotiču mu sve pore pažljivo reagirajući na reakcije publike.
Za subotnji party i ujedno zatvaranje festivala MTV ekipa mudro je postavila koncertni stage, na “ulici” Weekend medije. Prvi su nastupili Zemlja gruva, mladi, rasplesani i pozitivni dub orkestar iz Beograda koji čine Zoe Kidah- vokal, Constructa- vokal, MC Milovan- vokal, Shobaya – gitara, Niče – gitara, Perica – trombon, Mario – saksofon, Gerrit – alt saksofon, Hrnja – horizontalni bas, Čohi – bubanj i Matko – klavijature. S albumom “WTF is Gruvelend?” trenutno im se događa nevjerojatno brza popularnost u regiji pa tako uskoro dolaze i u Zagreb.
Nakon mladih snaga nastupili su Jinx, po formi preteča grupe Zemlja gruva. Vidjeti i čuti Jinxe nakon duge pauze bilo je fantastično unatoč činjenici da je šank je bio paraliziran navalom žednih i da se po širokoj ulici tvorničkog dvorišta gotovo nije moglo proći. Baš kao što nije mogla proći niti jedna pjesma, a da joj većina prisutnih ne zna barem refren.
Ako su Jinxi bili šlag na torti glazbenog programa festivala onda je Kiril Džajkovski definitivno došao kao “cherry on the top”. DJ i ujedno kompozitor glazbe za filmove (između ostalih i one genijalnog makedonskog režisera Milče Mančevskog), s makedonskom narodnom glazbom u malom prstu i dobrim DJ skilovima, te muzičarima koje okuplja oko sebe ne nazire mu se kraj, niti pogreška jer Kiril je i indie – sam svoj izdavač. MC Ghetto Priest dodao je kariku koja je nedostajala kako bi se izvukao iz elektroničko-makedonskog konteksta odnosno tom spoju dodao još jednu party komponentu, Afriku – kolijevku svega i urbanu prašumu. Kulminacija zabave koja je vodila prema neodoljivim violinama iz hit glazbene teme “Baba Zumbula” dala je predvidjeti mahnito plesanje prepune dvorane u kojoj više nitko nije mislio na mitinge; od kojeg se ovaj put ipak bilo dobro skloniti u “Pepermint” – još jedan klupski prostor unutar festivala.
Termin Weekend Media Festival nešto je kao konačni oproštaj ekipe “sakupljača vrhnja” od odmora i mora i ulazak u novu radnu godinu ili možda prilika da se konkurenciju obori s nogu pijankama pa da barem do sljedećeg vikenda budu blago otrovani alkoholom i usporeni. Teorija relativnosti dokazana je jednom banalnom festivalskom činjenicom: piće je čas bilo besplatno, a čas preskupo. Pa ‘ko živ, ‘ko mrtav.
Saznajte više: ‘Fenomen Dnevnika’: Kako je panel postao debakl