Zoran Predin i Damir Kukuruzović Django Group u Vintageu– nostalgija na najjače

Zoran Predin i Damir Kukuruzvić Django Group u četvrtak su otvorili novu klupsku jesensku sezonu zagrebačkog Vintage Industrial Bara.

Zoran Predin u Vintage Industrial Baru (Foto: Zoran Stajčić)

Sisčanin Damir Kukuruzović i njegova gipsy swing Django grupa odavno su poznati domaćoj jazz publici, kao što je riječ o čovjeku koji je napravio pravo malo čudo u Sisku sa Siscia Open Jazz & Blues Festival po pitanju velikog interesa svojih sugrađana za tu vrstu glazbe. Gitarski virtuoz i zaljubljenik u glazbu Djanga Reinhardta također se upušta u eksperimente i nesvakidašnje kombinacije, a jedna od njih je i kolaboracija s nama najpoznatijim mariborskim imenom regionalne scene – Zoranom Predinom. Naravno nije Predin u gipsy swingu od jučer, treba samo podsjetiti na njegov album „Inventura“ iz 2008., no ova kombinacija svakako je glazbeno gledano kvalitetnija.

Damir Kukuruzović u Vintage Industrial baru (Foto: Zoran Stajčić)

Zajedničkim nastupom u četvrtak su Predin i Damir Kukuruzović Django Group tako otvorili novu koncertnu sezonu u Vintage Industrial Baru koji je bio solidno popunjen svima onima koji su se oduprli večernjoj letargiji koju izaziva kiša koja ovog ljeta skoro ne prestaje padati.

Za Predina je to u neku ruku bio značajan, iskupljenički koncert pred zagrebačkom publikom i to zbog ‘krimena’ fizičkog napada na košarkaškog suca poslije utakmice Olimpije i ukrajinskog Budivelnika krajem veljače ove godine. Taj težak teret popravljanja ugleda na samom početku je pao na pleća Damira Kukuruzovića koji je nakon što je s bendom odsvirao instrumental „David“ odmah prešao na stvar i predstavio gosta, tj. Predina između ostalog i kao temperamentnog ljubitelja košarke. Spontano ili ne, bila je to pametna odluka, jer bolje je spomenuti i time javno naglasiti svjesnost situacije oko tog incidenta, nego ‘mudro’ šutjeti, ako ni zbog čega drugog onda zbog samog nastupa, jer svaki nastup od glazbenika zahtijeva da osobnu životnu prtljagu ostave u backstageu upravo zbog svega onoga što će se potom zbivati na pozornici.

Zoran Predin i Damir Kukuruzović Django Group u Vintage Industrial Baru (Foto: Zoran Stajčić)

Simbolično Predin je kao prvu pjesmu odabrao „Za šaku ljubavi“ čime je stavio točku na spomenuto ‘uvodno poglavlje’ o ‘šakama’ i otvorio ‘ljubavno poglavlje’ na svoj poznati i odavno oprobani šarmerski način, posebice jer je potom slijedila „Te noći kad umrem“ Bijelog dugmeta za koju je izjavio da bi ‘dao pola kile svojih pjesama za nju’.

Prvi dio koncerta imao je naglasak na njegov posljednji album „Kosa boje srebra“ i posebice pjesme „Danas ja, sutra ti!“ i „Rusvaj u kadi“, ali se i pred kraj više-manje držao repertoara novijeg datuma, pored naravno opće poznatih mjesta Lačnog Franza, objasnivši to i tijekom koncerta time kako dosta pjesama koje je napisao u 80-ima su jednostavno ispale iz vremenskog konteksta i danas ni njegovom, ni uhu njegove publike ne donose pravu poruku.

Zoran Predin (Foto: Zoran Stajčić)

Tijekom koncerta nisu izostali ni njegovi poznati opušteni žovijalni dijelovi narativnog karaktera gdje je čas škakljao nostalgiju, čas ispričao koji vic o Slovencima, pružajući time dovoljno štofa okupljenim poklonicima s kojima se nakon dvosatnog nastupa oprostio uz „A sad adio“ Yu-evergrin Olivera Dragojevića koji je krasio odjavnu špicu tadašnje popularne humorističke TV serije „Vrući vetar“ s Ljubišom Samardžićem u glavnoj ulozi.

Nostalgija na najjače za sami kraj, moglo bi se reći.

Zadnje od Izvješće

Idi na Vrh