Zvuk dvadesetih: Everyone You Know – neki bendovi su veći od drugih

Everyone You Know bi zbog pjesme ‘Charlie’ mogli iskočiti kao EMF nove generacije, a spomenuta pjesma ostati zapamćena kao ‘Unbeliavable’.

Everyone You Know (Foto: promo)

Some bands are bigger than others. Znameniti Morrisseyev poučak iz davnih ’80-ih sve donedavno je predstavljao akutan problem za londonski family duo Everyone You Know (EYN). Polubraća Rhys Kirby- Cox (26) i Harvey Kirby (21) su nakon zapaženog nastupnog singla „Our Generation“ iz 2018. zadržali zavidan postotak realizacije i njihov major label deal s kućom RCA nikad nije došao u pitanje.

Za gotovo sve što su provukli kroz prva dva EP-ja „Cheer Up Charlie“ i „Look After Your Pennies“ moglo se istaknuti da dobro zvuči, ali s nezgodnom napomenom kako na toj strani neki iskusniji bendovi znaju i mogu ponuditi znatno više kvalitete. Mladalački nabrijana post-žanrovska mješavina u koju su Rhys i Harvey ubacivali indie pop refrene, rap dionice, hip hop beatove, punk rock riffove i rejversku elektroniku na koncu se teško mogla mjeriti s uvijek furioznim i često fenomenalnim Crystal Fightersima ili s udarnim izdanjima bradfordskog fakina Rat Boya.

Kad je preklanjski singl „She Don’t Dance“ prebacio 10 milijuna Spotify streamova i 5 milijuna YouTube pregleda bilo je jasno da su Everyone You Know uboli poveliki hit za mladi ludi svijet. „She Don’t Dance“ odveo ih je na rasprodanu britansku turneju i donio sponzorski ugovor s Reebokom, ali opet se čekalo da naprave nešto ozbiljnije što će slušateljima ostati u uhu makar do iduće sezone. Prelomili su negdje na početku proljetnog lockdowna, samo je iskorak bio manje primjetan na njihovom tada aktualnom singlu „Seen It All“, a puno više promjena se moglo skužiti na neobjavljenim snimkama okačenima po Soundcloudu.

UK R&B princeza Jorja Smith imala je među svojim ranim radovima solidan cover Franka Oceana „Lost“ koji su tri godine kasnije EYN podebljali briljantnim garage drum’n’bass remiksom. Potom su taj remiks uzeli kao podlogu za svoj reperski duet „Do You Miss Raving?“ koji je zvučao kao da su upravo zaskočili Mikea Skinnera i otkrili sve njegove tajne. A to je bilo tek zagrijavanje za zimsku ofenzivu izvedenu izvrsnim singlovima „Charlie“ i „When the Sun Comes Up“.

Da se zavrtio prošle zime „Charlie“ bi bio ultimativna klupska himna britanskih partijanera. Sad kad su svi klubovi zatvoreni mora se prešaltati na kućno slušanje, međutim pjesma je toliko moćna da se sve više nazire rasplet u kojem će EYN iskočiti kao EMF nove generacije, a „Charlie“ ostati zapamćen kao njegov „Unbelievable“.

Na posljednjem singlu „When the Sun Comes Up“ Rhys i Harvey zvuče manje euforično i možda je baš to signal da su potpuno zagrizli u željno iščekivani debitantski album koji Sony Music UK najavljuje za svibanj, naravno s pretpostavkom da će se dotad obuzdati pandemija mutiranog virusa i barem donekle sanirati posljedice.

Zbog strogog londonskog lockdowna spot za „When the Sun Comes Up“ snimili su u kuhinji, a jedina dostupna plesačica bila je njihova mlađa sestra.

Zadnje od Kolumna

Idi na Vrh
X