Brio u KSET-u – dvojac za nesputano putovanje glazbenim krajolicima

Kaotično nevrijeme u Zagrebu nosilo je sve pred sobom. Ništa drugačije nije bilo u KSETu, samo je tamo nosila glazba free noise jazz dvojca naziva Brio.

Brio u Ksetu (Foto: Teo Marević)

Free noise jazz dvojac Brio iz Zagreba pomeli su sve upitnike u mojoj glavi. Petnaest godina postojanja je iza Bria te dva DIY albuma iz 2005. “At The Playground” i “What We Got Ourselves Here is a Problem in Communication” koji su zasluženo dobili izvrsne recenzije američkog free jazzera Eugenea Chadbournea na Allmusic.com.

Sve  do pred kraj koncerta, dok nisam posegnuo u torbu s bilježnicom, nisam pomislio na cigaretu i pušenje. Za pasioniranog pušača poput mene to je bilo iznenađenje. Brio dvojac me omađijao. U ulozi reportera i kao dio publike, lako sam se poistovjetio s njihovom muzikom. Iako pomalo apstraktno, činilo se tako plovno i fluentno. Uglavnom instrumentalnu svirku povremeno je upotpunjavala priča i pjesnički i reporterska lirika izgovorena smirenim engleskim jezikom.

Budući da na internetu postoji vrlo malo snimaka, moram priznati da nisam imao pojima u što se upuštam ulazeći u KSET, no valovi predivnih gitarskih dionica, vrlo toplog i pitkog zvuka bubnja ubrzo su me preuzeli. U mislima sam putovao provincijom nekog sjevernoameričkog grada nalik Gorskom Kotaru i nalazio se u svakojakim situacijama, ovisno o napetosti svirke i uputama riječi o ljubavi i svakodnevnici.

Iz vrlo nepredvidljivih taktova, začas su me ponesli strašnim gruvom. Na trenutke teško za povjerovat da tu glazbu izvode samo dvojica glazbenika. Zvonki i duboki bas bubanj, ujedno je bio i pratnja gitarskoj melodiji. Nevjerojatno je zamisliti da na istoj pozornici možemo čuti toliko prljave, iskvarene i plastične muzike. Brio je kontrast svemu što sam dosad čuo u KSET-u.

Brio u Ksetu (Foto: Teo Marević)

Nakon koncerta, uzeli su predah pa sam kratko porazgovarao s bubnjarom Nevenom Krajačićem o albumu.

Kako se može doći do vas, jer se na internetu se ne može puno toga naći o vama?

Najviše na koncertima, da, uopće ne brijemo na internet, jednostavno to nije naš đir.

Objavili ste dva DIY izdanja, što je s novim albumom “Acid Cock”?

Album smo snimali tjedan dana i tjedan dana miksali u studiju Kramasonik kod Hrvoja Nikšića u Zagrebu. Ja ne kažem da sam ja vrhunski ili mi, ali smo uspjeli objaviti za etiketu vrhunske jazz glazbe hehe.

Imate li kakav e-mail preko kojih publika može doći do vas, naručiti album?

Imamo. Email je [email protected], a može se naručiti i putem Long Song Records izdavača.

Usred razgovora, paralelno komunicirajući i s publikom i prijateljima Neven je natuknuo; “Album je najbolje šta smo ikad napravili. U istom studiju, al smo radili na drugačiji način.”

Imate li što za poručiti publici?

Ništa, neka ljudi slušaju ono što osjećaju i to je to.

Želimo da naš sadržaj bude otvoren za sve čitatelje.
Iza našeg rada ne stoje dioničari ili vlasnici milijarderi.
Vjerujemo u kvalitetno novinarstvo.
Vjerujemo u povjerenje čitatelja koje ne želimo nikad iznevjeriti.
Cijena naše neovisnosti uvijek je bila visoka, ali vjerujemo da je vrijedno truda izgraditi integritet kvalitetnog specijaliziranog medija za kulturu na ovim prostorima.
Stoga, svaki doprinos, bez obzira bio velik ili mali, čini razliku.
Podržite Ravno Do Dna donacijom već od 1 €.

Hvala vam.

1.00 € 5.00 € 10.00 € 20.00 € 50.00 € 100.00 € 200.00 €


Donacije su omogućene putem sustava mobilepaymentsgateway.com.
Podržane sheme mobilnih plaćanja: KEKS Pay, Aircash, Settle, kriptovalute

Zadnje od Izvješće

Idi na Vrh
X