‘Postoji određena mržnja glazbene industrije prema pjevačima koji se ne ‘uklapaju’ (ovo predobro znam), i nikad ih se ne hvali do smrti – kada, konačno, ne mogu odgovoriti.’
Morrissey je napisao oštru kritiku glazbene industrije u reakciji na smrt Sinead O’Connor. Obitelj irske pjevačice jučer je objavila da je preminula u dobi od 56 godina, što je izazvalo val odavanja počasti iz cijele glazbene industrije. Međutim, u novom postu na blogu pod naslovom ‘You Know I Couldn’t Last’, Morrissey je kritizirao širu reakciju industrije na njezinu smrt, tvrdeći da je licemjerno kada “nisu imali hrabrosti podržati je dok je bila živa i tražila pomoć”.
“Mogla je dati samo toliko ‘sebe'”, započeo je bivši frontmen Smithsa. “Odbacila ju je izdavačka kuća nakon što je za njih prodala 7 milijuna albuma. Postala je luda, da, ali nikad nezanimljiva. Nije učinila ništa loše. Imala je ponosnu ranjivost… i postoji određena mržnja glazbene industrije prema pjevačima koji se ne ‘uklapaju’ (ovo predobro znam), i nikad ih se ne hvali do smrti – kada, konačno, ne mogu odgovoriti.”
“Okrutno igralište slave danas vrvi od hvale za Sinead… s uobičajenim moronskim etiketama “ikona” i “legenda”. Hvališ je sada SAMO jer je prekasno. Nisi imao petlje uzdržavati je dok je bila živa i tražila te. Tisak će umjetnike etiketirati kao štetočine zbog onoga što prešućuju… a Sinead bi nazivali tužnom, debelom, šokantnom, ludom … oh, ali ne danas!”
“Glazbeni izvršni direktori koji su nabacili najšarmantniji osmijeh kad su je odbili za svoj popis čekaju u redu kako bi je nazvali ‘feminističkom ikonom’, a 15-minutne slavne osobe i goblini iz pakla i diskografske kuće umjetno pobuđene raznolikosti guraju se na Twitteru… a oni su bili ti koji su Sinead natjeraju da odustane… jer je odbila da je se etiketira i bila je degradirana, kao što su oni rijetki koji pokreću svijet uvijek degradirani.”
Morrissey je nastavio: “Zašto je itko iznenađen što je Sinead O’Connor mrtva? Kome je bilo dovoljno stalo da spasi Judy Garland, Whitney Houston, Amy Winehouse, Marilyn Monroe, Billie Holiday? Gdje ideš kad smrt može biti najbolji ishod? Je li ovo glazbeno ludilo bilo vrijedno Sineadina života? Ne, nije.”
“Bila je izazovna i nije se dala definirati, a imala je hrabrosti govoriti dok su svi ostali sigurno šutjeli. Maltretirali su je samo zato što je bila svoja… Sutra će se ulizice vratiti svojim online sranjima i svojoj ugodnoj kulturi raka i svojoj moralnoj superiornosti i svojim osmrtnicama papagajskih bljuvotina. I bit će uhvaćeni u laži na dane poput današnjeg… kad Sinead ne treba vaše sterilne splačine.”