U svojoj četvrtoj godini od kako se održava na prekrasnom arhipelagu s tvrđavom Punta Cristo na svom vrhu, u Hrvatskoj nema većeg i logistički zahtjevnijeg festivala.
Kako je većina mladih Babilonaca stigla brodovima iz Štinjana pred Arenu sa zadnjim udarcem bubnja pokrenuo se egzodus prema brodovima, natrag u utočište festivalske lokacije, šume prekrivene šatorskim gljivama i živopisnim ljudskim mravinjakom. Oko jedne trećine publike ostalo se zabavljati s Earlom Gatesheadom, londonskim reggae DJ-jem koji ih je oko jedan po ponoći svojim blagim “Yea-yea” potjerao prema brodovima i četiri dana Festivala.
Šesto izdanje Outlooka, ne računajući dvanaestosatne zabave na brodovima koji se u ranim poslijepodnevnim satima otisnu na pučinu sastoji se od dva dnevna i deset noćnih pozornica. Smještene na plažama podno kampa dnevne pozornice predaju palicu noćnima sa zalaskom sunca. Od sumraka do zore, od luke do vrha tvrđave Punta Cristo paralelno se kroz noć moglo izabrati između gotovo stotinu nastupa. Praćenje Twittera je jedna od opcija snalaženja u programu, dok je bauljanje od pozornice do pozornice više društveni, nego glazbeno orijentirani stil zabave.
Raspored nastupa sugerira kretanje, a setovi po pozornicama koncipirani su kao kompletne večeri u puno slučajeva osmišljene od strane producentskih kuća, etiketa tipa Mungo’s HiFi ili Techtonic, rezidencijalnih DJ-a sa Seasplasha ili Exit festivala pa sve do SBTV-a – online glazbene televizije. Prije svega Outlook je festival britanske dubstep i grime scene, njihovo godišnje okupljanje, a za publiku šarmantan način uživanja u recentnoj glazbi čija popularnost često ne traje duže od prolaska meteora. Promovirajući bass glazbu i soundsystem kulturu Noah Ball i Simon Scott s trojicom mlađih partnera ocrtavaju spoj crne glazbene kulture i britanske radničke klase i stvaraju područje komunikacije žanrova od post-ravea i klasičnog duba i reggea do američkog hip hopa.
Jedino što za sve na festivalima vrijedi isto jest to individualno intenzivno iskustvo kojim se osjeti energija generacije, bilo prostora i vremena, razbije se poneki prst, lakat ili iluzija, zaroni u prljavštinu i dođe do pročišćenja.