The Jim Jones Revue, koji smo imali priliku dva puta slušati i gledati u Zagrebu, mijenja taktiku. Eksperiment je upravo započeo s pjesmom ‘Collision Boogie’.
Ako se parafrazira gitaristička izjava iz kultnog filmsko-glazbenog klasika „Spinal Tap“, da potenciometar glasnoće pojačala treba odvrnuti, ne na 10, već na 11, postavlja se pitanje: gdje krenuti nakon toga? The Jim Jones Revue inspirirani eksplozivnim nastupima Little Richarda priskrbili su sebi status benda koji uživo ide na taj famozni i beskompromisni ’11’. Zid buke bio je fantastičan na debi albumu, ali od tada JJR u diskografskom smislu stalno ispituju i druge niše. Radikalni zaokret upravo se dogodio objavljivanjem singla „Collision Boogie“.
„Collision Boogie“ napuštanje je richardsovskog sisteme lančanih detonacija. Pjesma je svojevrsno ‘pročišćavanje terena’ i za bend uskakanje u novo uzbudljivo odijelo kao što je na početku bilo ono Little Richarda. Ovog puta plesni ritam je u prvom planu i to onaj koji je zapadu prvi predstavio Bo Didley, jedan od prvih rock and roll originatora.
Gotovo akustična „Collision Boogie“ nudi novo poglavlje Jim Jones Revuea u kojem je peckavi piano zamijenio distorzijski overload. Sam Jim Jones taj zaokret objašnjava posve slučajnom inspiracijom koju je dobio vozeći se u autu i slušajući na radiju jednu jamajčansku dancehall pjesmu.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Nn7I7DMTsT4[/youtube]