Branko Bogunović Piff (20. stoljeće) – lijevi kut – muzičar, gitarist, svirao od Drugog Načina do pratećih bandi kojekome, nema kome nije, surađuje s Antom Perkovićem na radio emisijama HR. Ima 2195 friendova na Facebooku. Anđelo Jurkas (21. stoljeće) – desni kut – pisac, storyteller, mužikaš, jezik, ponekad i mozak, objavljuje albume i knjige i zanemaruje brige. Ima 2125 friendova na Facebooku.
INTRO:
Ide Rvacka u Europsku Uniju. Ministarstvo onda sponzorira neki tour od-do da se upoznaju bolje kroz pjesmu. Ali kakvu i koju pjesmu kao domaće kulturno dobro. Čitaj i plači. Potvrđeno je sudjelovanje Olivera Dragojevića, Danijele Martinović, Petra Graše, Gazda, Nede Ukraden, Baruna, Novih fosila, Matka Jelavića, Dalmatina, Slavonskih lola, Mile Hrnića i klape Ragusa, Zlatka Pejakovića, Ivana Volarića Zaka, Krunoslava Kiće Slabinca, klape Sv. Florijan, TS Zvona, Lepih cajti, Viktorije Kulišić Đenke, Nenada Kumrića Charlieja, iz Europe stižu Navihanke, Kate Ryan, Al Bano, Schürzenjager, Olson Brothers, Die Grübertaler. Ali nije tu kraj, ima i humanosti. “Osim svog promotivnog karaktera, projekt “28 Stelle” ima i humanitarni karakter pa će se 3 posto od prikupljenih sredstava iz ugostiteljske ponude uplatiti na ime Udruge roditelja djece oboljele od malignih bolesti “Hrabro dijete” iz Nove Gradiške, 1 posto prikupljenih sredstava ići će projektu “Asistent u nastavi” grada Vukovara koji pomaže djeci s posebnim potrebama te 1 posto ukupnih prihoda projektu za razminiranje Ličko-senjske županije” navode u domaćim medijima.
PRVA RUNDA:
Jurkas: OK, ja i dalje mislim da se netko tu samo dobro zajebava i da vijest nije istinita i da je netko zamjenio onaj prvi april termin. Ako postoji ijedna osoba skrivena na planetu koja mi može prišapnuti poskrivečki jednu jedinu kvalitetu i argumentirati opravdanje po kojem se Zak i 93, 5 posto nabrojanih smatraju hrvatskim kulturnim proizvodom, kao što bi rekli domatji politikanti, I rest my case and resign. Dakle, ovima nabrojenima je plaćeno i to masno da sviraju svoje shitassfuckcummouth pjesme i to je još dobilo pečat “originalni rvacki proizvod”. ‘Beš mi sve, ako država koja servira takvu glazbu Europi zaslužuje išta bolje od cipelarke i grdog gaženja. Mogli su radije ozvučit zbor krpelja koje bi stavili na žar i slušali kako se cvrlje, bilo bi uhu ugodnije i pamtljivije od ovog defilea jada. Čast barba Oliveru iznimci.
Piff: Jurkase kad bi ti bio trener hrvatske estradne reprezentacije jesi siguran da bi na koncertima bilo više publike od izvođača. Pomiri se sa činjenicom da je ovaj kretenski projekt pravo ogledalo ukusa i realni izbor svetinje i da upravo ovi izvođači vjerodostojno predstavljaju lijepu našu pripizdinu. Ako se silna lova može potrošiti na ono idiotsko kreveljenje na Eurosongu, ako se čitav pogon HRT-a može pokrenuti za projekt Porin na kojem se nitko nije sjetio posvetiti trenutak u spomen na Dražena Vrdoljaka, ne vidim razloga za kriminaliziranje ovog estradnog vašara.
DRUGA RUNDA:
Jurkas: Tempting, tempting. Odbio bi tu ljepljivu funkciju prije nego bi mi je ponudili osim ako ne bi, znaš koja, plaćala u naturi kad god mi se prohtije na Baliju ispod palmi i da pritom majmuni udaraju soundtrack trenutka u bongose izdubljene od kokosovih oraha. Možda fakat živim u balonu. Radio sam anketu malu na ispitanicima stotine slovima i 100 brojkom svojih prijatelja ili poznanika i kolega s jednostavnim pitanjem – tko sluša najhit godine Opću Opasnost i odgovor je bio statistička negativna nula. Zero points. Ali fakat ispada da su Pero i tuzemni Whitesnake utvare iz prošlosti full popularni. Ali ki bi da bi kad bi kad bi, obzirom da volim maštati moja bi glazbena reprezentacija umjesto nametnute bila: Thompson, Lana Jurčević, Franka Batelić, Carla Belovari, Irena Žilić, Sara Renar, Bambi Molesters, Jinx, PipsChips&Videoclips, Let3, TBF, Urban, pa onda i jedan klapski i jedan folk i tandara-mandara i garantiram ako bi istoj bljutavoj masi uz glazbeni program ovih odabranih i mojih pobrojenih, ponudio slobodnu plastičnu čašu graha i ćevape da bi ih bilo isto brojkom i slovima. A ovo kao da kriminal faking Eurosonga mora biti opravdanje za bildanje novih katastrofa. Po tom sustavu bi sve bilo opravdano. Doduše, tako kod nas i je.
Piff: Moje pretpostavke u vezi tvog izbora su 97 posto točne. Mislio sam da ćeš staviti Šerića na gol, al’ dobro. Kaj ti nije jasno da je ideja ove turneje predstaviti Europi tko smo stvarno, a ne što bismo htjeli biti. S obzirom da smo odavno prestali biti slijepo crijevo Europe (u međuvremenu smo postali debelo crijevo) u skladu s tim treba se predstaviti sa adekvatnim pulenima. Izbor je pun pogodak i molim prestati se zanositi da smo na kulturnoj karti kontinenta značajni kao nogoloptači ili kameno s rameno bacači.
TREĆA RUNDA:
Jurkas: Imaš prav. Kapituliram. Treba se pustiti i lupiti štambilj na tu žabokrečinu, pa nek se smiju. Nismo mi debelo crijevo, nego onaj produkt koji izlazi iz istog. I to ona rijetka varijanta…
Piff: Za utjehu, čitava konstrukcija i organizacija iste kulturno-umjetničke priredbe je klimava ko grčka ekonomija pa nema potrebe strahovat nad pozitivnim ishodom.
Jurkas: Pa i taj vid improvizacije i organizacijskog umijeća valja prezentirat Juropi.