Ljetna pozornica Tuškanac prikazuje birane naslove s Motovun i Zagreb Film Festivala

Riječ je o gostujućim programima koji na popularnu zagrebačku pozornicu na otvorenom donose filmske poslastice i nagrađivane naslove.

‘Influencerica’

Ljetna pozornica Tuškanac i za vrijeme vrućih srpanjskih dana nudi izbor filmova iz bogatog festivalskog menija. Riječ je o gostujućim programima koji na popularnu zagrebačku pozornicu na otvorenom donose filmske poslastice, nagrađivane naslove i čak dva oca.

Program Ljetne pozornice Tuškanac se nastavlja gostovanjem Zagreb Film Festivala. Na platnu će se moći vidjeti Influencerica, drama Magnusa Von Horna, prikazna u službenoj selekciji Cannesa 2020. Hvaljen od kritike, ovaj film prati tri dana u životu jedne fitness-influencerice nudeći uzbudljiv pogled iza kulisa te fascinantne online kulture. Nakon toga slijede Fotografija redatelja Ritesha Batre, koji u ovom šarmantnom filmu inspiraciju crpi iz bolivudskih mjuzikla i Shakespeareovih komedija, srpski film Srdana Golubovića Otac, o kojem se ponajviše govorilo zbog briljantne glume Gorana Bogdana te još jedna festivalska uspješnica njemačkog redatelja Christiana Petzolda, Undine. Ovaj potonji se bavi suvremenom reinterpretacijom Male sirene, a glavna glumica Paula Beer je za svoj nastup osvojila Srebrnog medvjeda u Berlinu te Europsku filmsku nagradu.

Zanimljivih naslova neće nedostajati ni za vrijeme dvodnevnog gostovanja 55. Međunarodne smotre folklora. U utorak i srijedu (27./28. srpnja) će se na Ljetnoj pozornici Tuškanac prikazati filmovi na temu etnografije. Program nosi naziv Etnoteka, a nastao je u suradnji s Festivalom Đakovački rezovi – manifestacije koja je zamišljena kao urbani uvod u tradicionalne Đakovačke vezove te spaja različite sadržaje od film, kazališta, glazbe, edukacije i zabave za publiku svih uzrasta. Rezovi kroz različite kulturno umjetničke forme progovaraju o aktualnim temama, a pokretna slika na velikom platnu možda je najslikovitiji način pobližeg upoznavanja s problemima današnjice.

Kraj srpnja rezerviran je za izbor iz ovogodišnjeg programa Motovun film festivala koji će zagrebačkoj publici ponuditi dva dugometražna filma i dva kratka domaća filma. U četvrtak, 29. srpnja na programu je drama Nira Bergmana Evo nas, redatelja poznatijeg i kao kreator popularne serije Na terapiji. Film je osvojio nagradu Izraelske filmske akademije za najbolju režiju, a izabran je i u službenu selekciju Cannesa 2020. Projekciju će otvoriti kratkometražni film Mekana bića redateljice Ivane Škrabalo. U petak, 30. srpnja očekuje nas zagrebačka premijera hvaljene drame Otac, nagrađene s dva Oscara – Anthony Hopkins za glavnu ulogu te Florian Zeller i Christopher Hampton za scenarij. Otac je impresivan dugometražni prvijenac francuskog romanopisca, dramatičara i redatelja Floriana Zellera, snimljen prema Zellerovoj kazališnoj drami koju mnogi uspoređuju s Kraljem Learom. Uoči projekcija filma Otac, publika će moći vidjeti još jedan domaći film nastao ove godine. Riječ je o kratkometražnom filmu Skretanje redateljica Jasne Nanut, Čejen Černić Čanak i Judite Gamulin, u kojem svaka od njih režira svoj ženski lik, pokazujući različite perspektive automobilske nesreće koja, osim žrtvinog, nepovratno mijenja njihove živote.

1.00 € 5.00 € 10.00 € 20.00 € 50.00 € 100.00 € 200.00 €

Zadnje od Vijesti