‘Instrument’ u Rojcu – o ženidbi umjetničkih formi

Nakon svih, blago rečeno, „formatiranih“ izvedbi kojima smo prisustvovali u dosadašnjoj ljetnoj nozi, Rojc je doživio podosta afirmativan reset multimedijalnim performansom „Instrument“. Vizualni element u vidu slikanja uživo ovjekovječio je Danijel Žeželj, dok su se za glazbeni dio pobrinuli Alen Sinkauz, Nenad Sinkauz i Marco Quarantotto.

“Instrument” u Rojcu (foto: Boris Vincek)

Nakon svih, blago rečeno, „formatiranih“ izvedbi kojima smo prisustvovali u dosadašnjoj ljetnoj nozi, Rojc je doživio podosta afirmativan reset multimedijalnim performansom „Instrument“. Vizualni element u vidu slikanja uživo ovjekovječio je Danijel Žeželj, dok su se za glazbeni dio pobrinuli Alen Sinkauz, Nenad Sinkauz i Marco Quarantotto.

Imena u dolasku „na blef“ znače sve. Tako čak i ako ima onih koji se nisu adekvatno informirali jednom izrazito bazičnom i brzom Google pretragom, ukoliko su pratili rad četvorke oko koje je i izgrađen event, zasigurno su znali da će isporuka biti na mjestu.

“Instrument” u Rojcu (foto: Boris Vincek)

Za početak, iznenadila me jedna sitna fusnota naspram čitave „slike“ događaja: kod improvizirane glazbe – neovisno o obimu, formi ili trajanju komada – dobije se određena dinamika seta na koju bi bilo koji možebitan bend kojem je stalo do izrade kvalitetne set liste trebao ciljati. Ukoliko si se udomaćio kako u svojoj koži tako i u zadanim uvjetima terena na kojem se nalaziš, nekakve će oscilacije postojati, i samim time sve što iz tebe izađe doimat će se pitkim, a ponajviše normalnim, odnosno prirodnim.

Dala se naslutiti buka, pa je Žeželj ovdje poslužio kao medijator – praćenjem iste kistom usmjeravajući ju u i najmanju zajedničku točku – zasigurno joj se tako poigravši sa smjerom u kojem je kanila ići neovisno o njegovoj intervenciji.

“Instrument” u Rojcu (foto: Boris Vincek)

Nikad kao samo pasivni promatrač ne možeš biti stopostotno siguran kamo će točno odletjeti i zvuci i crte, a tako i ti skupa s njima. Svejedno, raspon mogućnosti i ishoda uistinu je ogroman, umnogome pokazavši u unutarnjem dvorištu pulskog Rojca da je putovanje puno važnije od same destinacije. Tim više što je konačna destinacija najčešće sadržana unutar jedne jedine note koja zauzima ulogu zadnje točke – ako ne doživiš putovanje i ono ne rezonira s tobom, jednom kada dođe kraj – došao je, i gotovo.

Ne mogu dovoljno naglasiti da je upravo ovakva ženidba više umjetničkih formi ono gdje četvorka najbolje stoji, i u to su publiku zacementirano uvjerili. Crpiti iz raznih bunara, od toga izvući i najmanji tračak nekog prizemnog smisla, te naposljetku od njega složiti otprilike 45 minuta što komponiranog, što improviziranog materijala – takvi pothvati nalaze se u samom središtu koordinatnog sustava kreativnosti, a na publici je da sabere sve čimbenike i vidi koliko je duboko spremna uroniti. Plitko nije, upravo suprotno – jako je duboko – no lijepo je znati da imaš vodiča u onome tko te poziva da uroniš. Kolektivni je to trud, zajednički je zadatak sa više točnih rješenja – a put je premostiv samo uz pomoć potpunog prepuštanja nepoznatom.

Želimo da naš sadržaj bude otvoren za sve čitatelje.
Iza našeg rada ne stoje dioničari ili vlasnici milijarderi.
Vjerujemo u kvalitetno novinarstvo.
Vjerujemo u povjerenje čitatelja koje ne želimo nikad iznevjeriti.
Cijena naše neovisnosti uvijek je bila visoka, ali vjerujemo da je vrijedno truda izgraditi integritet kvalitetnog specijaliziranog medija za kulturu na ovim prostorima.
Stoga, svaki doprinos, bez obzira bio velik ili mali, čini razliku.
Podržite Ravno Do Dna donacijom već od 1 kune.

Hvala vam.

1.00 HRK 5.00 HRK 10.00 HRK 20.00 HRK 50.00 HRK 100.00 HRK 200.00 HRK


Donacije su omogućene putem sustava mobilepaymentsgateway.com.
Podržane sheme mobilnih plaćanja: KEKS Pay, Aircash, Settle, kriptovalute

Zadnje od Izvješće

Idi na Vrh
X